Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen.


Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 0900 - 333 44 41. Klik hier als u meer informatie wilt hebben over de aanvraagprocedure.


Ja, het is mogelijk meerdere kaarten aan te vragen. Let er wel op dat er binnen uw vervoersgebied restricties kunnen zijn, waardoor u slechts één actieve pas van een bepaald product (per reiziger) kunt hebben. Bij het doorvoeren van de nieuwe aanvraag, zal de oude kaart geblokkeerd worden.
Ja, u kunt bijvoorbeeld voor uw ouders een kaart aanvragen. U gebruikt uw eigen e-mailadres om een account aan te maken en vervolgens vult u bij de aanvraag de gegevens van de kaarthouder in.
Het kan enkele minuten duren voordat u een e-mail ontvangt. Controleer of het e-mailadres wat u hebt gebruikt correct is. Wanneer het e-mailadres correct is en u geen e-mail ontvangt, neem dan contact op met de klantenservice op telefoonnummer 0900 - 333 44 41.
Afhankelijk van het gekozen product, wordt de kaart na afronden van de aanvraag binnen enkele dagen verzonden. Gebruikelijk is een verzending binnen 5 werkdagen.